Het is toch op z’n minst opmerkelijk dat, als je een naam voor een nieuw product zoekt, één van de meest voor de hand liggende termen qua URL gewoon nog vrij blijkt?

Het overkwam ons – Harry Eskes en Ellis Garstenveld – als initiatiefnemers van een nieuwe tool voor klantenwerving en klantenbinding.
Wij waren er zelf al vrij snel uit in welke denkrichting we ons qua nieuwe merknaam voor dit product wilden bewegen. Verplaats je in je klant – de onze in dit geval – is én ons beider motto én van ons nieuwe product. Logisch dat je vanuit die gedachtegang vastlegt wat je hem aanbiedt. Ofwel, waar ligt voor hém het kernpunt?
Dat, zo stelden wij, zijn zijn klanten. Omdat wij ónze klant en zijn bedrijf graag willen helpen en willen meedenken, zijn dat van ons uit gezien dus jouw klanten. Voilà, JouwKlanten.nl is geboren…
En ja, die URL was dus gewoon vrij…

JouwKlanten.nl is een gecombineerde tool van intelligente software en effectieve communicatie.Hiermee vinden bedrijven nieuwe klanten, waarbij ze vervolgens geholpen worden deze beter te binden. In elk geval hoeven bijvoorbeeld autodealers die de tool aanschaffen ineens niet langer meer – gedwongen door de concurrentie – mee te gaan in een heftige prijzenslag. Waarbij je altijd verliest (vooral marge, dus uiteindelijk rendement). De tool is vanaf nu verkrijgbaar.