Ieder (auto)bedrijf richt zijn pijlen op groei. Het sleutelbegrip om dat te bereiken is – vooral – nieuwe doelgroepen aanboren. Dat gaat heel goed als je dat niet stand-alone doet.
Voor een snel en effectief resultaat werk je het beste samen met één of meer krachtige, branchevreemde collega-bedrijven. Noem het actie-avond, auto- & modemarkt, mini-beurs of lifestyle-plein, maar kies partners die jóuw netwerk aanvullen en hún netwerk willen openstellen.
Fysiek ontmoeten
Plak op het nieuwe initiatief een treffende, prikkelende naam. Maar vooral, zorg dat je zo breed mogelijk uitnodigt! Er is niets beters om je bedrijf en producten te promoten dan mensen fysiek ontmoeten. Bedenk een mooie actie, waardoor de bezoekers dit doorvertellen en zelf à la minuut al voor jou en je event-partners kunnen kiezen.
Er gelden drie belangrijke punten voor je initiatief: maak doelstellingen, leg je gasten in de watten en zorg voor een goede opvolging. Dat laatste heb je natuurlijk al tijdens het organiseren geformuleerd.
Taken en kosten delen
Natuurlijk, organisatie en afstemming kosten tijd. Tijd die je eigenlijk liever aan je core-business besteedt. Doordat je het gezamenlijk oppakt, kun je taken verdelen. Of je schakelt als gezamenlijke organisatoren een betrouwbare derde partij in. De kosten zijn te verdelen en bij niemand schiet zijn dagelijkse werk erbij in. Veel plezier met het bedenken en organiseren en veel succes.