Groot voordeel als je ‘al wat langer mee loopt’, is dat je in vele keukens van grote en interessante bedrijven mocht kijken en hen mocht helpen met hun marketingcommunicatie voor uiteenlopende acties en middelen. De beste leerschool; zéker hoe je dingen níet moet doen of wat níet effectief is.

Wanneer je nieuwe plannen ontwikkelt, dan kijk je natuurlijk juist vooruit. Echter, is het gezegde niet ongeveer “je kunt pas groeien als je je historie kent”? Pragmatische kennis en historisch perspectief, gelardeerd met werk- en levenservaring, beschermt voor een ál te opportunistische, onrealistische aanpak.

Niet wéér diezelfde valkuil, wel slim voortborduren op… Dát is wat je mag verwachten bij en van Elda PR communicatieregie. Zo zit ik in elkaar, zo heb ik mijn professioneel netwerk geselecteerd. Geen gebakken lucht maar haalbare plannen, acties en middelen; een goeie communicatiemix. Zodat jij als klant krijgt wat je wilt en nodig hebt. Op tijd en voor het afgesproken budget.

Een keer sparren over jóuw wensen en plannen? Dit is een heel korte weg voor contact: harry@eldapr.nl