Wil je een groter klantenpotentieel aanboren, een hogere omzet halen, een beter kwaliteitsgevoel overdragen of nieuwe mensen aannemen?
Daar zijn diverse manieren voor. Maar wat blijkt, hoe harder ik roep ‘laat je helpen je doelen te halen’, hoe nadrukkelijker velen dat NIET aannemen.
Kijk daarom vooral NIET naar hoe je beter met al die doelgroepen in contact komt. Ga door met wat je deed, want dat ken je en daarvan weet je wat je kreeg.
Kijk dus ook NIET naar de toon waarop, de media waarin en het beeld waarmee je communiceert.
Bel NIET met Elda PR communicatieregie. Want om beter, groter, steviger te worden heb je niemand nodig (die je op weg helpt of verder).
Vertel anderen voorgaande dus ook NIET en evenmin dit mailadres: harry@eldapr.nl.
Pragmatische communicatieaanpak
Mocht je wél je communicatie-inspanningen willen optimaliseren om je bedrijfsdoelstellingen te halen, dan is een goed doordachte communicatiestrategie de basis van elk communicatiebeleid. Als Elda PR kies ik dan voor ondersteuning aan jou met een pragmatische aanpak.
Kijk op eldapr.nl hoe dat gaat: inventief, praktisch, doeltreffend. Geen dikke moeilijke rapporten die in een la verdwijnen. Nee, je krijgt haalbare plannen als maatwerk.
Zie de diverse cases als voorbeeld. Je hoeft het niet alleen te doen!